satelitni prijimac vantage vt-1s nechapu to.

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Pátek Leden 27 19:30:20 CET 2012

Přijímač nedonesu, bo je součástí tv. Někdy za celý "den" nic. Někdy 5x za
večer. Jde mi o to jestli je to cw a u irdeta to nikdo nepozoroval nebo je
to fuk a záleží na úplňku a kvadratuře saturnu s venuší.

PK