satelitni prijimac vantage vt-1s nechapu to.

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Neděle Leden 29 19:03:03 CET 2012

Ja nechci zadny dalsi box, mel jsem AZBOX a ten blbnul uplne stejne, at uz
jsem dal kartu do CI modulu nebo primo do slotu. Navic je to dalsi ovladac,
dalsi kabely... Se razenim kanalu jsem v tv problem nemel, navic se da
celkem pohodlne pripojit klavesnice, kdyby bylo potreba.

Pokud existuje tip na CI modul ktery je spolehlivy, tak si ho koupim, pokud
budu muset zmenit na irdeto(ice) tak zmenim, ale uz nechci zadnou dalsi
krabici... Sdilet nepotrebuju, mam televizi jen jednu.

Muzu poprosit o tip na modul, ktery by fungoval s TX-P50GT30E?

Diky,
PK