OT: Motorek sterace
Jaroslav Buchta
jaroslav.buchta na hascomp.cz
Pátek Leden 27 07:14:37 CET 2012
Tak kdyz se poskodi rozvody, vzdycky to vede k vetsi destrukci (az na
nektere hodne stare motory), zadne klinky atp. se nedelaji, to by stejne
nepomohlo - pisty proste narazi do ventilu, pokud to nefunguje synchronne.
A renaulti DCi jsou kapitola sama pro sebe, nejlip s 6ti kvaltovou
prevodovkou, tam se to se.e tak nejak vyvazene furt :-P
Dne 27.1.2012 6:00, Snehulak napsal(a):
> Zdravim ,
>
> ja nikdy neveril na ty predsudky francouzskych aut , ale kdyz mi na
> meganu rv.2002 kvuli prasklemu klinovemu remenu , delali generalku
> motoru tak sem si rikal , ze na tom neco bude. A co se stalo ? Zacal
> se trepit a piskat , rikam OK sup do servisu , ovsem pri ceste
> prasknul , namotal se na remenici tim ji zastavil , tim zastavil
> rozvodak a samozrejme u cdi diesla sly pisty do ventilu .... Pry u
> techto aut chybi nejaky klinek, ktery by se mel preseknout tak aby se
> toto nestalo . Aspon je to tak u aut z VW . Nastesti jsme presedlali
> na skodovky a VW , ale v posledni dobe mam pocit , ze tam setri uplne
> stejne akorat na jinych vecech. O kvalitach servisu napr. auto heller
> ani nemluvit. Nekolikrat se nam stalo ze vymenili neco v
> transporterech za 50.000 a zavada kvuli ktere tam to auto bylo se
> opakovala stale :(
>
> snehulak
>
>
>
> 2012/1/27 Miroslav Šinko <sinkomiro na gmail.com
> <mailto:sinkomiro na gmail.com>>
>
> Cau Dodo,
>
> ved som pisal, auto na F :-)
>
> miro
>
>
> On 26. 1. 2012 21:48, Jozef RAČEK wrote:
>
> Berlingo to má asi riadene celkom z riadiacej jednotky. Mali
> sme vo firme jedno a keď husto zaprsalo, tak si začalo žiť
> vlastným životom. Zamknute, s vybratym kľúčom zo zapalovania
> si zapinalo-vypinalo svetla, blinkre ,stierače...
>
> Americký horor o poblaznenych strojoch suvix...
>
> Po 3 navstevach servisu vymenili riadiaci jednotku 2x, aleasi
> tam nejak zatekalo aj potom.
> Nakoniec sme sa ho po asi roku zbavili.
>
> Dodo
>
>
>
> Dňa 26.1.2012, o 9:17, "Miroslav Šinko"<sinkomiro na gmail.com
> <mailto:sinkomiro na gmail.com>> napísal:
>
> 2012/1/26 RV<vicek.radek na cpost.cz
> <mailto:vicek.radek na cpost.cz>>:
>
> No tak dobou kmitu myslim tu dobu po jakou to podrzi
> ta RJ - problem je v
> tom, ze Citroen ma dobu sepnuti rele prakticky stejne
> dlouhou jako je doba
> jednoho behu steracu - je to slyset na tom jak cvaka
> relatko. Uz jsem se nad
> tim pozastavil, kdyz mi blbnul dobehovej kontakt na
> zadnim steraci - sterac
> se vypinal tesne pred beznou koncovou polohou.
>
>
> Moze byt, ze doba pritahu rele je skoro rovna dobe kyvu,
> ked ostava
> prepinac zapnuty. Len ako som pisal, v opli RJ uzemnuje
> jeden koniec
> rele, ale druhy ja napajany z prepinaca. T.j. ked ho
> okamzite vypnete,
> rele rozopne. Citroen to moze mat inac (rele spinane iba
> RJ), to je
> ale nemile :-(
>
> miro
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz <http://www.HW.cz>
> Hw-list na list.hw.cz <mailto:Hw-list na list.hw.cz>
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
>
>
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20120127/f25cb5d9/attachment.htm>
Další informace o konferenci Hw-list