<html>
<head>
<meta content="text/html; charset=ISO-8859-2"
http-equiv="Content-Type">
</head>
<body bgcolor="#FFFFFF" text="#000000">
Tak kdyz se poskodi rozvody, vzdycky to vede k vetsi destrukci (az
na nektere hodne stare motory), zadne klinky atp. se nedelaji, to by
stejne nepomohlo - pisty proste narazi do ventilu, pokud to
nefunguje synchronne.<br>
A renaulti DCi jsou kapitola sama pro sebe, nejlip s 6ti kvaltovou
prevodovkou, tam se to se.e tak nejak vyvazene furt :-P<br>
<br>
Dne 27.1.2012 6:00, Snehulak napsal(a):
<blockquote
cite="mid:CAEAgS50q_Tei5hXERsZ19X4GjW69+G6iw3yPbQcFq3Rrhy6_-w@mail.gmail.com"
type="cite">Zdravim ,
<div><br>
</div>
<div>ja nikdy neveril na ty predsudky francouzskych aut , ale kdyz
mi na meganu rv.2002 kvuli prasklemu klinovemu remenu , delali
generalku motoru tak sem si rikal , ze na tom neco bude. A co se
stalo ? Zacal se trepit a piskat , rikam OK sup do servisu ,
ovsem pri ceste prasknul , namotal se na remenici tim ji
zastavil , tim zastavil rozvodak a samozrejme u cdi diesla sly
pisty do ventilu .... Pry u techto aut chybi nejaky klinek,
ktery by se mel preseknout tak aby se toto nestalo . Aspon je to
tak u aut z VW . Nastesti jsme presedlali na skodovky a VW , ale
v posledni dobe mam pocit , ze tam setri uplne stejne akorat na
jinych vecech. O kvalitach servisu napr. auto heller ani
nemluvit. Nekolikrat se nam stalo ze vymenili neco v
transporterech za 50.000 a zavada kvuli ktere tam to auto bylo
se opakovala stale :(</div>
<div><br>
</div>
<div>snehulak</div>
<div><br>
</div>
<div><br>
<br>
<div class="gmail_quote">2012/1/27 Miroslav Šinko <span
dir="ltr"><<a moz-do-not-send="true"
href="mailto:sinkomiro@gmail.com">sinkomiro@gmail.com</a>></span><br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0
.8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
Cau Dodo,<br>
<br>
ved som pisal, auto na F :-)<br>
<br>
miro
<div class="HOEnZb">
<div class="h5"><br>
<br>
On 26. 1. 2012 21:48, Jozef RAČEK wrote:<br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0
.8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
Berlingo to má asi riadene celkom z riadiacej
jednotky. Mali sme vo firme jedno a keď husto
zaprsalo, tak si začalo žiť vlastným životom.
Zamknute, s vybratym kľúčom zo zapalovania si
zapinalo-vypinalo svetla, blinkre ,stierače...<br>
<br>
Americký horor o poblaznenych strojoch suvix...<br>
<br>
Po 3 navstevach servisu vymenili riadiaci jednotku 2x,
aleasi tam nejak zatekalo aj potom.<br>
Nakoniec sme sa ho po asi roku zbavili.<br>
<br>
Dodo<br>
<br>
<br>
<br>
Dňa 26.1.2012, o 9:17, "Miroslav Šinko"<<a
moz-do-not-send="true"
href="mailto:sinkomiro@gmail.com" target="_blank">sinkomiro@gmail.com</a>>
napísal:<br>
<br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0
.8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
2012/1/26 RV<<a moz-do-not-send="true"
href="mailto:vicek.radek@cpost.cz" target="_blank">vicek.radek@cpost.cz</a>>:<br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0
.8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
No tak dobou kmitu myslim tu dobu po jakou to
podrzi ta RJ - problem je v<br>
tom, ze Citroen ma dobu sepnuti rele prakticky
stejne dlouhou jako je doba<br>
jednoho behu steracu - je to slyset na tom jak
cvaka relatko. Uz jsem se nad<br>
tim pozastavil, kdyz mi blbnul dobehovej kontakt
na zadnim steraci - sterac<br>
se vypinal tesne pred beznou koncovou polohou.<br>
</blockquote>
<br>
Moze byt, ze doba pritahu rele je skoro rovna dobe
kyvu, ked ostava<br>
prepinac zapnuty. Len ako som pisal, v opli RJ
uzemnuje jeden koniec<br>
rele, ale druhy ja napajany z prepinaca. T.j. ked ho
okamzite vypnete,<br>
rele rozopne. Citroen to moze mat inac (rele spinane
iba RJ), to je<br>
ale nemile :-(<br>
<br>
miro<br>
</blockquote>
</blockquote>
_______________________________________________<br>
HW-list mailing list - sponsored by <a
moz-do-not-send="true" href="http://www.HW.cz"
target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a moz-do-not-send="true"
href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a moz-do-not-send="true"
href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list"
target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
</div>
</div>
</blockquote>
</div>
<br>
</div>
<br>
<fieldset class="mimeAttachmentHeader"></fieldset>
<br>
<pre wrap="">_______________________________________________
HW-list mailing list - sponsored by <a class="moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.HW.cz">www.HW.cz</a>
<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a>
<a class="moz-txt-link-freetext" href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a>
</pre>
</blockquote>
<br>
</body>
</html>