OT: Motorek sterace
RV
vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Leden 26 12:13:11 CET 2012
Tak je to zrejme mozne - sice jsem zastavil pomerne rychle a vypnul
klicek, ale asi ne dostatecne vcas.
Odpoledne to jedu vymontovat protoze aby to nebylo jednoduche tak se
osazovaly dva motory - s bilym a cernym konektorem - videt tam bez
demontaze neni - takze rozebrat, kouknout, slozit a nejak jezdit nez
bude novej.
Tady na vrakaci maji jen ten s tim bilym konektorem takze se da cekat ze
tam bude ten s cernym.
Radek Vicek
Dne 26.1.2012 12:03, Koder Petr napsal(a):
> Zdravim, U aut, které jsem měl je od ruku zhruba 1994 doběh stěračů
> do výchozí polohy zřejmě aktivní i s přepínačem s nulové poloze.
> Vycházím z toho, že jsem od té doby neviděl zůstat stěrače viset v
> mezipoloze, i když přepínač do nulové p. přesunu v rámci běhu. Jediný
> případ kdy stěrače zůstanou v mezipoloze je vypnutí klíčku. Je tedy
> pravděpodobné, že se motorek snažil stěrači pohnout podstatně déle,
> ně jen několik vteřin. Předpokládám do okamžiku vypnutí klíčku nebo
> jejich uvolnění mechanicky. Tepelné poškození a odmagnetování bych
> tedy považoval za pravděpodobné.
>
> Mám ale ještě jednu podobnou zkušenost. Motor centrálu je u mého auta
> napájený přes něco jako polyswitch. Ten musel za mrazů asi zabírat a
> postupně se poškodil tak, že omezoval proud příliš. Tak třeba jestli
> to není u stěračů podobně...
>
> Petr
>
Další informace o konferenci Hw-list