OT: Horkovzdusna pistole

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Leden 24 19:44:41 CET 2012

V tom případě si jednoduše kupte rovnou nějakou značku (třeba Steinel
nebo Bosch, třeba i z modré řady - GHG660LCD) a doufejte, že si ty
Číňany firma dostatečně hlídá...

Plechovka motor bude zřejmě úplně všude - je to i dáno způsobem jeho
zapojení (tedy BLDC s kuličkovými ložisky tam fakt nehledejte)...

Podle mě je doba kvalitního nářadí už prostě pryč (s výjimkou snad třeba
té Makity) a je to ponejvíce o štěstí na model, konkrétní kus atd.
přičemž ta dvouletá záruka se při té kvalitě jeví jako nutnost.

---
Jirka