OT: Naradi (bylo Horkovzdusna pistole)

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Středa Leden 25 00:57:15 CET 2012

Trochu odbocim. Rodicom sa opotrebovali uhliky vo vysavaci ETA (cca 7
rokov od kupy). Reku zozeniem.. hej.. servis ETA v krajskom meste je ujo
v pivnici v podzemi, kde ma sice vela motorov, ale ziaden uhlik. Sam mi
povedal, ze ETA zaviedla pred par rokmi novu politiku: nejde motor? kup
novy! Ujo vie, ze v 95% pripadov staci vymenit uhliky, ale politika
nepusti.. Ja som si vysavac rozobral sam, vinutia pomeral, vsetko OK, az
na uhliky zodrate na kov. No smola, original nie su. Ujo mi sam povedal,
ze ETA robi chybu, lebo stale sa najde dost sikovnych ludi, co si uhliky
za par eur vymenia sami a vyse*u sa kupovat cely motor za 50E. Aj mi
poradil obchod, kde uhliky dostat. Samozrejme nie uplne presne.. treba
si ich pribrusit, pripadne napajkovat kontakt na povodny - odstrihnuty z
originalnych. Ale za 20min prace to stoji.
Koniec vylevu, uhliky su odtialto: http://www.uhliky.sk/

miro