OT: Horkovzdusna pistole

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Úterý Leden 24 20:35:31 CET 2012

Tak ono se to spis rozsortovalo...kazdej z tech "znacek" je na neco
lepsi - neni to tak, ze proste zvolite jednu znacku a od te vezmete vsechno.

Co se tyka tech motorku - on je rozdil v detailech (stejne jako ty
rozbrusky) - treba ty lepsi Makity (napr. HG651CK) maji ten motor
umisten bokem (udajne netrpi tolik jako v axialnum provedeni).

Jinak spiraly odchazi hlavne proto, ze lidi pistoli rovnou vypnou misto
aby ji nejprve vychladili na nizsi teplotu.

S pozdravem
Radek Vicek