Dlouhe rozsveceni zarivek

Jiri Polasek jurp na volny.cz
Pátek Leden 20 18:50:01 CET 2012

Nebo misto starteru osadit bipolarni kond.
Prosim berte to s rezervou-osobne neovereno.
Kdysi mi bylo receno jistymi elektrikari, ze tam davaji nejake kondy
co se drive pouzivaly v zarivkach pro kompenzaci.
Bylo to v jedne hale, kde strop se zarivkama byl v minimalne 12m.
Takze na servis se stavelo leseni. Jak si tak pamatuji, tak zarivky
tam bud svitily, nebo nesvitily. Ale nikdy jsem tam nevidel blikajici
trubici.
JURP