Dlouhe rozsveceni zarivek

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Pátek Leden 20 16:39:29 CET 2012

Ještě jednodušší by tam bylo dát žárovku. Pokud ovšem není přepálení vlákna
žárovky po určitém počtu hodin způsobeno spiknutím globalizátorů, kterážto
podzemní organizace řádí zejména v Praze 5, Stodůlkách.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com

Papouch s.r.o.
Strašnická 1a, 102 00 Praha 10
Tel. +420 267 314 267-8
Fax +420 267 314 269

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel Hudecek
Sent: Friday, January 20, 2012 3:47 PM
To: HW-news
Subject: Re: Re: Dlouhe rozsveceni zarivek

Pokud máte rád jednoduchá řešení, tak lze udělat něco podobného, jako jsem
měl několik let provizorně nad stolem, když jsem při instalaci svítidla
zjistil, že nemám startér:

a) startér nahradit tlačítkem - při rozsvěcení stisknout a počkat, až se
vyditelně nažhaví vlákna, případně i zapálí výboj okolo nich a pak pustit -
úspěšnost startu 100 %

b) realizovat (a) a navíc vypínač nahradit rozpínacím tlačítkem - při
rozsvěcení pak není potřeba mačkat 2 věci, ale zas musíte chvíli podržet i
zhasínací tlačítko.

c) použít jednoduché časovadlo, které prostě na několik sekund sepne.

d) rozepnout po detekování rozsvícení konců, např. fototranzistorem

Poznámka: Ale jinak se též přikláním k el. předřadníku:-)

PH