Drziaky baterii

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Leden 8 00:39:39 CET 2012

Neni to odpoved primo na Vasi otazku, ale ja jsem tohle resil pripajenim
pruziny k tem pliskum, na ktery lezi, a pak to funguje dlouhodobe dobre.
Na pajeni pouzivam pajeci pastu, kdysi davno jsem si koupil tohle
http://www.conrad.cz/pajeci-tuk.k813400
Mam to uz asi15 let a skvele to funguje napr. i na ruzne konektory
Jack a Cinch, ktere se taky blbe pajeji. A nekoroduje to ani po tech
15 letech (nedavno zrovna jsem rozdelaval nejake konektory,
ktere jsem s tim pajel).
Lehce skrabnout nozem nebo smirglem, trocha pasty, rychle pripajet
trafopajkou a moc pri tom nedychat.

PL

*********************************
From: "Miroslav Šinko" <sinkomiro na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Sunday, January 08, 2012 12:25 AM
Subject: Drziaky baterii

Dobry den,

v poslednej dobe ma uz nacisto sklamali tie lacne plastove drziaky
baterii (AA, C). Konkretne takyto vydrzal pripojeny na nabijacku 5
cyklov (400mA), potom stupol na kontaktoch prechodovy odpor tak, ze
ubytok sa pohyboval od 200 do 500mV.
http://static3.tme.eu/katalog_pics/4/d/8/4d84a8a446b60ab6676925c2a2a05dfd/bat.h.sn-32.jpg
Plusove kontakty sa daju opravit pajkou, ale na drot pruzin pajka nechyta.