Drziaky baterii

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Neděle Leden 8 00:47:04 CET 2012

Na starych lacnych drziakoch sa pruzina dala pripajkovat, na novych to
nejde. Neviem ako zmenili material pruzin, ale nepodarilo sa mi to ani
po zabruseni pilnikom. Pastu pouzivam tuto (nenasiel som lepsi link,
kupoval som ju v miestnom obchode):
http://archiwumallegro.pl/pasta_do_lutowania_amasan_lotfett-729809256.html

miro