Drziaky baterii

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Neděle Leden 8 00:25:35 CET 2012

Dobry den,

v poslednej dobe ma uz nacisto sklamali tie lacne plastove drziaky
baterii (AA, C). Konkretne takyto vydrzal pripojeny na nabijacku 5
cyklov (400mA), potom stupol na kontaktoch prechodovy odpor tak, ze
ubytok sa pohyboval od 200 do 500mV.
http://static3.tme.eu/katalog_pics/4/d/8/4d84a8a446b60ab6676925c2a2a05dfd/bat.h.sn-32.jpg
Plusove kontakty sa daju opravit pajkou, ale na drot pruzin pajka nechyta.

Hladal som teda nejake ine typy drziakov. Viem, ze tato tema tu uz
kedysi bola s odporucanim kontaktov do DPS, cca takychto
http://www.tme.eu/sk/details/keys2915/baterie-puzdra-aj-drziaky/keystone/2915/#

Niekedy sa hodia hotove puzdra a aj som nasiel nejake pre mna nove typy.
Ziadne z nich uz nemaju prozinu, ale kovovy pruzny kontakt, snad to bude
lepsie. Chcem sa teda spytat na skusenosti, pripadne doporucenie ineho
typu. Ide mi primarne o pouzitie k nabijacke, t.j. prudy 100mA - 1A, ale
aj o pouzitie v pristrojoch a hrackach (2-3x AA/AAA) s prudmi 0 - 100mA
(tam sa prave nehodia kontakty do DPS).

Uvadzam linky na drziaky 1xAA, maju aj AAA, C, D a aj viacnasobne.

http://www.tme.eu/sk/details/keys1015/baterie-puzdra-aj-drziaky/keystone/1015/#

http://www.tme.eu/sk/details/keys1028/baterie-puzdra-aj-drziaky/keystone/1028/#

http://www.tme.eu/sk/details/keys137/baterie-puzdra-aj-drziaky/keystone/137/#

http://www.tme.eu/sk/details/bat.h-18650_1/baterie-puzdra-aj-drziaky/#