bezdratove napajeni

ing. Jan Galuszka konference na ei.cz
Sobota Leden 7 23:30:57 CET 2012

V navaznosti na tema nabijeni mobilu otevru nove tema.

V posledni dobe se hodne mluvi o bezdratovem napajeni, casto se objevuji
nova reseni, ted se i psalo o moznosti nabijet automobily najetim nad desku,

Na Facebooku mi prisel odkaz na zajimavy diagram tabletu od TI ... mozna to
nekoho zaujme
http://www.ti.com/lit/sl/slyy028a/slyy028a.pdf

Podle mne to je velmi zajimave a perspektivni tema.

A jeste ke staremu tematu tablet Samsung Galaxy  .. po nekolika mesicnim
provozu se mi hodne osvedcil, porad mam plnohodnotny internet po ruce, beru
jej sebou i do skladu, kde nenosim notebook.
Takze tablety jsou budoucnost

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail:
jan na galuszka.cz )

pozn.: Pokud mate chut, pripojte se na ELEKTRONIKA.CZ na Facebooku ..
http://www.facebook.com/pages/elektronikacz/216076571782465