OT EON - odecty elmeru

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Středa Leden 4 17:10:39 CET 2012

Jste o den napred.
Z doby predelavani sloupu u nas na vsi z drevenych na betonove bych mohl
vypravet o zazitcich s EONem. Presne jak pisete, poslou na obec projekt
na vyjadreni, trva Vam to 14 dnu nebo date nesouhlasne stanovisko, tak
si Vas pozvou, kde Vam nakonec reknou, ze jej vlastne nepotrebuji a ze
na Vase pripominky kaslou. Nakonec si to udelaji podle sebe, zakony to
umoznuji, tak co. Nakonec jsem psal dopis samotnemu rediteli EONu,
odepisoval mi nejaky jeho pohunek/namestek, ktery zkopiroval uz jednou
jimi (nejakym oblastnim technikem) poslany dopis a jen zmenil datum. V
me odpovedi uz jsem byl temer sprosty, od te doby se neozvali.
Pokus o blokovani samotne vymeny sloupu k nicemu nevedl, dela to pro ne
soukroma firma a blokujete jen je. EON je vysmaty. Po letech se jeden
clovek z te soukrome firmy, v hospode kde jsme sedeli, dovedel kdo jsem
a hned si vzpomel na "nase obstrukce", ze pry to nikde nezazil.
Je to sice asi 6 let zpet, ale jeste dnes se mi otevira kudla v kapse,
kdyz si na tu verbez od EONu vzpomenu. Tak jsem si ulevil ...

Martin Hanek