OT EON - odecty elmeru

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Středa Leden 4 23:17:13 CET 2012

Dne 4.1.2012 17:10, Martin Hanek napsal(a):
> Jste o den napred.

Omlouvam se vsem, nefungovala mi aktualizace pres tak.cesnet.cz, tak jsem si
vyjimecne nastavil cas rucne. Holt kolem pulnoci se nemaji takove veci delat.

> Pokus o blokovani samotne vymeny sloupu k nicemu nevedl, dela to pro ne soukroma
> firma a blokujete jen je. EON je vysmaty. Po letech se jeden clovek z te
> soukrome firmy, v hospode kde jsme sedeli, dovedel kdo jsem a hned si vzpomel na
> "nase obstrukce", ze pry to nikde nezazil.

Tak to uz jste treti pripad, jehoz obstrukce nikdy nezazili. Asi bezne vyjadreni
potizistum.

Standa