OT EON - odecty elmeru

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Leden 4 16:02:40 CET 2012

> A jako tresnicka na dortu - jsem pry problematicky klient.

Že by proto, že jste se nezařadil a nenecháte si sr.t na hlavu? Nedivil
bych se...

> Vsechny tyhle monopoly a oligopoly jsou stejna verbez.

Hmmm....to jsou mi novinky ;-)

> Ted za obec mame jiny darecek - planovany plynovod - taky od E.ONu. Poslou navrh
> smlouvy, za 14 prijede chlapek, zjezdi me jak malyho kluka, proc to neni
> schvaleny a podepsany, prestoze vi, ze to musi schvalovat zastupitelstvo.

Nějakej zaměstnanec, co má držet hubu a krok a chovat se vstřícně a
slušně? Zaměstnanec dodavatele, jehož jste klientem? Divím se, že jste s
ním nevyrazil dveře a pořádně to nerozmáznul.

> Shodou okolnosti tu chce E.ON predelavat nejake sloupy a zvazuju, jestli ma
> smysl jim dusledne jejich aktivitu na oplatku taky sabotovat.

Samozřejmě že MÁ. Vždycky má smysl NĚCO DĚLAT, v tomto případě se
postavit šmejďárnám, alespoň v podobě "revanše". Současně s tím ale
trvale říkejte PROČ to děláte, jinak budete označen za potížistu,
kverulanta....nevímco dalšího a hloupé stádo to ještě podpoří.

Ne že byste se zveřejněním důvodů vyhnul těm problémům, ale přinejmenším
pro inteligentní a férové jedince bude Vaše jednání pochopitelné.

Na ostatních nezáleží.

Hodně štěstí

---
Jirka