Gelovky 12V - zrejme slusne

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Neděle Únor 19 16:24:58 CET 2012

Ja nic nesmesuji - jen jsem popsal tou prvni vetou obsah toho vlakna. ;-)
Pokud ma gelovka po delsim stani nizsi napeti nez 12V tak je na 100% po
smrti - takze podle toho je jasne prvni sito.

A jak jsem psal - tak jsem vzal nahodne 2 z tech tri baterii a vykazuji
stejne parametry pri nabijeni - UPSka je ochekovala (vyndane ze skrine -
predtim nez jsem je dal na nabijecku) a normalne s nima najela.

Neda se jiste cekat ze po 10 letech budou jak z fabriky. O tom to
nebylo. Jen jsem psal, ze se zrejme jedna o dobre baterie s deklarovanou
dlouhou zivotnosti, ktera zrejme neni vycucana z prstu a navic za
relativne slusne prachy.

S pozdravem
Radek Vicek