Reakce na zmenu stavu vstupu PLC - ruseni

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Úterý Únor 14 17:09:32 CET 2012

Dobry den,
v prumyslu se pouzivaji bezna kontaktni tlacitka BEZ jakehokoliv odruseni i
v blizkosti
zarizeni ponekd vetsich, nez je souseduv mixer a v ponekud mensich
vzdalenostech.

PLC Simatik maji pro kazdy vstup (skupinu vstupu) konfigurovatelne digitalni
filtry (ne vsechny moduly),
ostatni PLC mivaji neco podobneho, ale ne vdy konfigurovatelneho.

Mozna by nebylo od veci, napsat o jaky typ PLC se jedna.

S pozdravem

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti
Elekt Labs s.r.o.
Sber a vyhodnoceni dat ze stroju a laboratori
systemem MASA (http://www.elektlabs.cz/m2demo)
Adresa:
Elekt Labs s.r.o.
Chaloupky 158