Re: Vodiva barva a ground plane breadboard

Vojtěch Bubník bubnikv na seznam.cz
Neděle Únor 12 09:09:18 CET 2012

> Ac mam z toho cirou hruzu - byl bych ochoten platit kartou po internetu a
> klidne jet do Prahy na "postu 120" jenom abych mohl nekde koupit vrtany
> breadboard, ktery ma na druhe strane souvislou zemni rovinu
> Zatim si takove veci vyrabim sam a podle velikosti to znamena rucne vyvrtat
> 750 - 3000 direk - coz je 1-2 dny brneni ruky potom.

Jestli by se Vám nevyplatilo koupit jednostrannou vrtanou desku a na druhou stranu nalepit měděnou folii. Tu pak podle potřeby propíchnout, třeba špendlíkem. Někde mám tenoučké vrstvy laminátu s nalaminovanou měděnou folií, co se používá na vícevrstvé plošné spoje. Na radioamatérském setkání v Holicích jsem toho koupil zásobu za hubičku.

Viděl jsem takhle někoho dělat rádio na jednostranné děrované desce. Druhou stranu si polepil pásy samolepící měděné fólie. Přechody mezi jednotlivými pásy "sešil" letováním.

Vojta Bubník