Vodiva barva a ground plane breadboard

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Neděle Únor 12 09:53:25 CET 2012

> Jestli by se Vám nevyplatilo koupit jednostrannou vrtanou desku a na
> druhou stranu nalepit měděnou folii. Tu pak podle potřeby propíchnout,
> třeba špendlíkem.

To by ani nebylo potreba - proste bych pouzil breadboard sve konstrukce a
vrtal jenom ty diry kde by byla nejaka soucastka - ale je to svym zpusobem
otravne neustale si zaneradovat stul  se soucastkami vyvrtanym svinstvem .

Ale nechat si takovou desku udelat - je idea, ktera mi diky provozni slepote
vubec neprisla na mysl - az mi dojdou zasoby ze soucasneho "brneni ruky" tak
to urcite udelam

Zdravi petr Kubac