Vodiva barva a ground plane breadboard

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Sobota Únor 11 23:29:07 CET 2012

> Nějak tu zapadl bod 2. Zkušenosti mám, ale ne jako pachatel. Dodavatel HW
> to u jednoho výrobku použil, zlepšilo to EMC odolnost. Co přesně vás
> zajímá?

Budu mit blok fotodiod se stitennim kovovou krabickou, ktera pochopitelne z
duvodu pruchodu svetla musi mit diry - tak jsem chtel doplnit jeste jednu
vrstvu stineni na povrchu plastove krabice kde bude optika i s fotodiodami
(ale i tam musi byt dira, protoze cocku nelze zalakovat ...)
Takze jsem ocekaval reakce ve stylu - je to blbost kvuli vysokemu odporu
vodive barvy ... a tak

Zdravi Petr Kubac