OT: Memorování

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Sobota Únor 11 11:37:03 CET 2012

tiez som to na strednej skole neznasal. Prednedavnom som nad tym nejak
rozmyslal a doslo mi ze napriek tomu ze sme mali pocas asi 10 rokov
studia na zakladnej a strednej skole nejake 4 hodiny literatury tyzdenne
NIC si z toho nepamatam. Bolo to presne memorovanie kto, co kedy
napisal. Absolutne zbytocne. Zato diela ktore som si sam precital ma
celkom chytili.
Bohuzial ani jedna moja slovencinarka za tie roky vo mne nevedela
prebudit zaujem o slovensku literaturu.
Zemepis a dejepis detto. Z dejepisu som skoro prepadol, presne z dovodu
aky pise Pavel. Naucit sa naspamat datumy a hotovo. Co je ta zlata bula
sicilska? Pamatas si rok 1212 ale kolko studentov vie co sa vlastne stalo?

b.