*SPAM* RE: OT Re: ponuka prace

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Sobota Únor 11 11:04:49 CET 2012

To jste uderil hrebik na hlavicku - takove informace jsem myslel jako
material pro mozek - a potom jeste druha vec - v hlave musi byt neco  co
prochazi mysli pri tlaceni na WC - tim se uvolnuji ruzne netradicni asociace
a takhle vznikaji netrivialni napady - ne surfovanim a kopirovanim z Googlu
do Wordu.

Zdravi Petr Kubac