Plyn od CEZu a elektro od RWE

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Pátek Únor 10 12:57:03 CET 2012

Nic skryteho i neskryteho mi neuctovali. Pred 2-3 roky u nas premlouvali
Bohemia energy a ti myslim meli poplatek pri odchodu jinam. Ale soucasny
stav neznam, tak nechci hanet. Chce to precist jejich podminky, i kdyz
si myslim, ze uz by si nikdo nedovolil to nejak skryte delat. Uz se o
tom mluvi celkem dost. Tuhle probehl nejaky clanek o problemech s preplatky:
http://finance.idnes.cz/preplatky-za-elektrinu-nevracime-vzkazuji-nekteri-dodavatele-pbx-/viteze.aspx?c=A120111_163558_viteze_sov
Prechazet kvuli uspore treba 50 Kc asi nema cenu.

Martin Hanek