Plyn od CEZu a elektro od RWE

Pátek Únor 10 12:47:10 CET 2012

2012/2/10 Martin Hanek <martin.hanek na centrum.cz>:
> Presel jsem od EONu k CEZu s elektrinou a od RWE k CEZu s plynem.
> Plyn mam par mesicu, elektrinu pres rok. Uskali nejsou, staci se
> zaregistrovat u CEZu a oni vse zaridi. HDO bezi podle EONu, odecty dela taky
> EON nebo RWE. Sice jsem slysel, ze kdyz budete mit problem/zavadu a budete
> zakaznikem jine firmy, tak servis treba EONu Vas bude v zakonnych mezich
> ignorovat (jinak by to treba udelali rychleji), ale zkusenost nemam.

A nejsou tam nějaké vedlejší nebo skryté poplatky?

Už jsem si párkrát řikal, že bych si prohodil dodavatele křížem a plyn
bral od ČEZu a elektřinu od RWE, že bych ušetřil dvakrát ;) Ale zatím
jsem se na to vykašlal. Nedávno mi volala nějaká paní z ČEZu a
nabízela plyn, řek jsem, že ho propálíme strašně málo, že na něm jenom
vaříme (trouba je elektrická), ale že prej "to nevadí, máme perfektní
tarif na vaření", jenže jsem byl v práci, neměl jsem čas, ať zavolá
jindy a spíš po 16,00, tak mi párkrát volala, ale většinou jsem byl v
autě, tak jsem jí to nezved, no už to vzdala.

P.K.