Plyn od CEZu a elektro od RWE

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pátek Únor 10 14:09:25 CET 2012

Nedávno jsem ten plyn taky zjišťoval. Pouze na něm vařím a to dost málo,
trouba je elektrická. Nakonec jsem zjistil, že se mně snad vyplatí přejít
komplet na elektriku a plyn odhlásit. Protože ročně zaplatím tisícovku na
tom, že ke mně ten plyn vede. Spotřeba plynu je opravdu zanedbatelná a ročně
dělá maximálně stovku.
Bohužel výměna sporáku i s troubou je poněkud větší investice, tak jsem to
zatím odložil a navíc jsem to nějak pečlivě nepropočítával, jestli by se to
vůbec někdy vrátilo. Jenom mně štve vyhazovat ročně tisícovku za něco, co
nepoužívám...

Takže se rovnou můžu zeptat, jestli si to zde někdo taky nepropočítal a co
mu vyšlo?