MECH: metricke sroubky s krizovou hlavou na PH & PZ ?

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Středa Únor 8 16:57:06 CET 2012

// No ted jsem koupil v LIDLu nerezove vruty a ty maji pro jistotu TORX
takze treba tohle bude dalsi vyvoj. Takovy vrut hezky drzi na bitu a
neprotoci se. Treba to casem dojde i do metriky :-)
na vlastni polodrevostavbe jsem nakupoval taky jen TORX .... co dodat
uz rozdil mezi original vrutama rapid2000/DE a ceskou kopii rapi-tec je
smutnej a co se mi povedlo koupit s pulkulatou
hlavou 5x60 na TORX(noname) to je k nepouziti a to do slova ...
zlatej kvalitni PZ i na 8*200 vrutu ...
proste kvalita uz neni snad nikde .. :-( .
tomik.

-*