MECH: metricke sroubky s krizovou hlavou na PH & PZ ?

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Únor 8 16:15:31 CET 2012

On Wed, 8 Feb 2012, Kubat Tomas wrote:

> provedeni PH/PZ. do nedavna jsem mel automaticky, ze srouby/metricke
> maji hlavu na PH vruty na PZ.

Ja to mam stejne :-)

> ale nas subdodavatel najednou nekde sehnal sroubky v PZ provedeni =
> prusvih .. :-( .

Jo uz jsem taky videl metriku z PZ - holt pokrok se neda zastavit..

> ma vyber nejaky "vyssi" vyznam, jako treba, ze PZ je novejsi vejmysl a
> postupne nahradi PH ?

No ted jsem koupil v LIDLu nerezove vruty a ty maji pro jistotu TORX takze
treba tohle bude dalsi vyvoj. Takovy vrut hezky drzi na bitu a neprotoci
se. Treba to casem dojde i do metriky :-)

Dneska se da spolehnout jen na to ze se neda na nic spolehnout ...