Elektrolytický popis

p petr.brandejs na orlik.cz
Středa Únor 8 17:19:59 CET 2012

Dobrý den.
Vím že tu jsou i větší borci přes chemii, jak já (znám jen H2O a C2H5OH  :-)
Nemáte někdo zkušenosti z elektrolytickým leštěním/popisem kovů? Jedná se mi
o permanentní popis kovových dílů (Al nebo ocel/litina) pomocí
elektrolytického leštění/moření. Po stránce elektro zmáknuto; jde mi o
odzkoušené složení elektrolytu + aplikace na díl. Jde vlastně jen o čísla,
která by se nejlépe pomocí "fixy" s elektrolytem (popř. i připojené během
psaní na zdroj I) napsala na povrch předmětu a už tam zůstala odolná
otěru...

Jde o podobnou aplikaci jako např. na  rupet-dot-cz/index.php?lang=1&kat=7
je tam k tomu i instruktážní video. Viděl jsem tuším minulý týden něco
podobného s tou šablonou na kabelovce - tuším že na Discovery channel -
pořad "ja se to dělá". Značili takhle pilové listy - logo výrobce atd. na
obouruční pily břichatky - podle velikosti pro 2 chlapy a na sekvoje min.
500 let staré... Tam tedy oproti videu (viz výše) jen nanesli elektrolyt
přes šablonu a pak na několik sec zapli proud přes list; t.j. během aplikace
elektrolytu přes šablonu proud neprocházel. Ale taky to mohlo být jen
nafilmované, aby jim někdo neokoukal know-how.

Díky za všechny nápady a zkušenosti.

Pěkný den.

P. Brandejs