Problém s chladičem auta

Neděle Únor 5 22:22:49 CET 2012

Je fakt, ze jestli to vic zamrzlo, mohlo odejit cerpadlo pokud bylo
zablokovano ledem. Ale pokud je tam aspon trochu fridexu, tak to na kost
nezmezne a je z toho mekka ledova trist ktera sice netece ale vrtulku by
to nemelo zablokovat...
A trochu tepla garaz... Co je to? Ono to jen tak nerozmrzne, ted mam v
garazi asi +4 a na aute normalne do rana zustava snih...