Problém s chladičem auta

Pavel Krafcik hw na pjk.cz
Neděle Únor 5 22:12:50 CET 2012

Voda do oleje nejde, kontroluji teď dost často olej, jsem na
spodní rysce a nechci dolévat, protože je čas na výměnu. Odpoledne jsem
měl normální čistý olej. Do chladicí kapaliny taky nic nejde, expanzka
byla ještě ráno do poloviny naplněná čistou kapalinou, žádná mastná oka.
Je hned vedle víčka od nádržky ostřikovače, takže jí často vidím a
kontroluji.

Pavel Krafčík