Re: Problém s chladičem auta

Vladimir Nerud newlad na centrum.cz
Neděle Únor 5 22:12:09 CET 2012

Jednou se mi neco takoveho stalo na Meganu, byl ztuhly glykol a
necirkulovalo to, ale po hodine se smes ohrala. Cerpadlo muze byt KO, nebo
jen ustrizeny nejaky kolik, klinek u vrtulky ci remenice
Vladimir

-----Původní zpráva-----
From: Pavel Krafcik
Sent: Sunday, February 05, 2012 10:01 PM
To: HW-news
Subject: Problém s chladičem auta

Zdravím,

Mám podivný problém s autem. Ráno jsem vyrazil s Fiestou (verze IV, r.
2001, 1300ccm) a podle teploměru se nedařilo zahřát motor, i když se po
6 km začal chovat jako přehřátý. Tak jsem to otočil domu a během
zpáteční cesty skočila teplota těsně pod červené pole a pářilo se mi z
expanzky. Topení vůbec nezačalo hřát. Myslel jsem, že zamrzl chladič po
tom, co jsem vyrazil do krutého mrazu. Problém je v tom, že po 1/2 dne v
trochu teplé garáži je na tom auto stejně. Je možné, aby odešla vodní
pumpa tak, že z zvenku vypadá dobře, ale nečerpá vodu?

Pavel Krafčík