Konstrukcia DDS generatora z PE/2006 - pokracovanie

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Únor 3 18:04:08 CET 2012

>Inak
>Weka som sa na jeho pohnutky pytal uz vcera vecer, ale tiez bez
>odpovede...

To som prehliadol, prepac.

Pohnutka je ten modul mat pre pripad necakanej potreby, ako relativne lacny ale kvalitny zdroj signalu, ktory si mozem sam programovat podla potreby (modulacie, sweepy). Preto ma nezaujima ta riadiaca doska, spravim si to tak ci tak po svojom.

>Nuz mozno to bude aj nieco konkretne ale skor to bude zase
>len dalsia tliachanina na temu vf-techniky, ktoru sme tu za posledne
>dni mali, a o tom ako nie su ludia.

Ja tomu VF nerozumiem a preto chcem vyuzit existujuci hotovy projekt a postavit si ho. Kedze tie DPS nie su, vratil som sa k Danovmu prispevku z aprila, kde sa ponukol ze ich da znova spravit s pripadnymi drobnymi upravami. Dano sam povedal, ze na nic rozsiahlejsie nema cas a nikto iny sa neponukol, t.j. ti ludia objektivne nie su.

No a ja tu dosku naozaj chcem, nechcem teraz len kecat o hypoteticky lepsom rieseni ktore nikto neurobi.

Mozme kecat, nevadi to, ale podla moznosti pod inym nazvom vlakna.

>Inak som presvedceny, ze ludia by sa aj nasli, ale toto je v porovnani
>s miniLA komplexna robota a robit ju len pre dobry pocit, je z
>praktickeho "kapitalistickeho" pohladu ciste zabijanie casu.

Cim si povedal znova to iste, ze ti ludia nie su. (Inak si myslim, ze tu komplexitu miniLA podcenujes).

>Si myslim, ze je to naozaj lepsie kupit hotove.

Mne ten modul vyhovuje tak ako je resp. s tymi navrhovanymi drobnymi zmenami by mi vyhovoval tak akurat. A do urcitej miery ocakavam nieco "hotove" - hotovy plosak s hotovym balickom suciastok.

Mozno sa to da kupit aj hotove cakumprask (ukaz prstom, len tak pre zaujimavost) - ale podstata bastlenia je v tom, urobit nieco, co sa da kupit, inak, obvykle horsie a s vacsou namahou, no a potom sa o tom da rozsiahlo vykecavat na fore a pri pive. No a z toho vsetkeho vyplyva potom ta radost... ;-)

Samozrejme nebudem nestastny ked z toho nic nebude. Moj svet na tom nestoji a nepada.

wek