Konstrukcia DDS generatora z PE/2006 - pokracovanie

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pátek Únor 3 17:34:21 CET 2012

Dobry den p.Vicek,

dakujem za osviezenie mojej pamati. Povodne som chcel napisat nieco k
tym 500MHz, ale som si to rozmyslel. Spomenul som si co mi odporucal
Balu a dalsi rypanec na moju adresu som uz neriskoval. Takze v tom
zmatku som sa zamotal a stratil som prehlad a myslienkovu ideu. Inak
Weka som sa na jeho pohnutky pytal uz vcera vecer, ale tiez bez
odpovede... Nuz mozno to bude aj nieco konkretne ale skor to bude zase
len dalsia tliachanina na temu vf-techniky, ktoru sme tu za posledne
dni mali, a o tom ako nie su ludia.

Inak som presvedceny, ze ludia by sa aj nasli, ale toto je v porovnani
s miniLA komplexna robota a robit ju len pre dobry pocit, je z
praktickeho "kapitalistickeho" pohladu ciste zabijanie casu. Si
myslim, ze je to naozaj lepsie kupit hotove.

A.