Konstrukcia DDS generatora z PE/2006 - pokracovanie

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Únor 3 17:38:06 CET 2012

>Co ma byt vysledkem snazeni?
>
>zatim jsem z weka odpoved nedostal

wek to povedal predsa celkom jasne hned na zaciatku:
http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2012-February/410624.html

>Primarne ma zaujima upgrade samotnej DDSkovej dosky a nasledna stavba;

Upgrade v zmysle odkazovaneho povodneho Danovho prispevku z aprila minuleho roka, ktory je tiez vcelku jednoznacny:
http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2011-April/393002.html

>Chcem sa preto spytat ci by bol zaujem o vyrobu novej serie dosiek
>Pri tejto prilezitosti by sa dal urobit aj maly 'facelift'

(pre rypalov: je tam sice spomenuty upgrade atenuatora a zosilnovaca, ale to mna ako som pisal nezaujima a je to na Danovi ci to spravi; ta zmienka o AD9858 je ciste hypoteticka, ten svab bol ako taky zamietnuty uz v povodnom vlakne s odkazom na novsi/vhodnejsi AD9910, a to by znamenalo zasadnu prestavbu co urcite nie je myslene pod  "faceliftom")

Rozviedol som to hned v nasledujucom prispevku
http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2012-February/410625.html

parafrazujem:
1. uprava pre I/Q
2. moznost obist rekonstrukcny filter (zdovodnil som moznostou pouzit externe filter pre VKV amaterske pasma)

No a este som sa ponukol, ze by som prispel k prestavbe riadiacej dosky, ale len v minimalistickom style.

To je vsetko. To ostatne je len sum, ktory sa znova zodvihol. Ten som ocakaval:

>Mozeme pritom tlachat aj na temu AD9910/AD9912, riadenie nejakym ARMom alebo nieco take, atd.;
>ale to mozno by bolo dobre zalozit nejake ine, paralelne ale jasne oznacene vlakno.

Na slusne preznacenie vlakien, ktore odbocia od povodnej temy, vsak samozrejme zase vsetci kaslu.

wek

PS: K tej riadiacej doske ako som to nacrtol: myslim si, ze medzivrstva je uplne zbytocna, ale ak na tom trvas, da sa nalozit do 50korunoveho AT89S52/AT89S8253 (ktory vsak uz nie je UART-ISP ale SPI-ISP; ale ak tam je to FTDI tak by som si aj to trufol nejako dobastlit aby to bolo pomerne bezbolestne); AVRkari si do tej istej 40-pinovej patice mozu vopchat trebars ATMega8515/ATMega162; PICkari maju smolu ;-)

Inak tu 40-pinovu paticu pre '51 mozes chapat aj ako konektor, do ktoreho sa pcha procesorova doska, a urobit redukciu z nejakeho SO/SSP/QFP/MLF/BGA PICka alebo ARMa (Nuvoton robi 51-pinovo-do-znacnej-miery-kompatibilne Cortex-M0, napriklad; MK mal tiez kedysi taky modul s LPC2106) - a je to potom koncepcne takmer presne tak, ako si si predstavoval.

PS2: Kreslit som myslel v tejto faze samozrejme blokovky a hrube nacrty o mechanickom usporiadani apod.