Konstrukcia DDS generatora z PE/2006 - pokracovanie

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Únor 2 11:43:06 CET 2012

http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2011-April/393002.html

Chcel by som sa vratit k tomuto vlaknu, a je to samozrejme otazka na Dana: mas chut sa tomu este venovat?

Na ostatnych samozrejme je otazka, ci maju zaujem.

Primarne ma zaujima upgrade samotnej DDSkovej dosky a nasledna stavba; ten zvysok mna osobne prilis nezaujima, ale samozrejme nejde (len) o moj osobny nazor.

Viem si este predstavit ze v ramci "vratenia nejakej hodnoty komunite" by som sa podielal na navrhu novej riadiacej dosky (lepsie zohnatelny/lacnejsi/popularnejsi jednocip + moznost ovladat priamo z PC bez jednocipu); ale maximalne do stavu zakladneho rozchodenia, rozhodne nie do nejakeho luxusneho stavu - nie zeby ma to nezaujimalo, ale nemam cas.

Mozeme pritom tlachat aj na temu AD9910/AD9912, riadenie nejakym ARMom alebo nieco take, atd.; ale to mozno by bolo dobre zalozit nejake ine, paralelne ale jasne oznacene vlakno. Ono su to vsetko velmi pekne a vzrusujuce veci, ale bohuzial predpokladam ze na to nebudou lidi.

wek