Konstrukcia DDS generatora z PE/2006 - pokracovanie

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Únor 3 15:15:51 CET 2012

No tak tohle mi uz tak vyhodne neprijde - problem je v tom, ze ten maly
levny MCU dela oddeleni (vrstvu). Poskytuje jasne definovane rozhrani.

Pokud to nechas tak jak navrhujes tak az za rok AD zase vymysli nove
cipy s jinym ovladanim budes muset vsechno predelat - myslim to rizeni.
Budes predelavat jak modul s DDS tak ridici SW, kterej s DDS treba vubec
nemusi souviset a dokonce ani nemusi byt tvuj - viz odkazy co zde padly.

Ten maly MCU pro vetsinu lidi (zde nazyvane ovce ;-) neni vetsinou
technicky ani moralni problem - v te DDSce jsou mnohem hur sehnatelne
speky nez si v drogerii objednat MCU za pade a u nekoho nechat
naprogramovat (pokud to nejde primo treba ser. portem). Koneckoncu by
nebylo nic proti nicemu, aby se do toho MB ddsky zasunoval stejne jako
vlastni DPS s DDS cipem - at si tam kazdej da co kdo chce - coz by me se
docela libilo.

Radek Vicek