Konstrukcia DDS generatora z PE/2006

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Duben 11 11:58:19 CEST 2011

Presne tak. Na toto sa treba vykaslat, lebo je to prerabka vsetkeho co doteraz je.

Ale pre Radka (cim myslim aj ostatnych, ktori by chceli ist takouto cestou) by som mal kompromisne riesenie: modul DDS aj atenuatory by zostali ako su, a namiesto dosky riadenia s procesorom by sa navrhla pomerne trivialna dosticka s niekolkymi optoclenmi ci inymi oddelovacmi a niekolkymi 74HC595. Ten FriendlyARM alebo podobny by potom pekne cez SPI nasypal vlaciky do '595 aby emuloval komplet dianie na vystupoch sucasnej riadiacej dosky. To je vsetko, nic netreba programovat (teda az na toho FriendlyARMa, ale s tym sa ratalo, ze). Take nieco by sa dalo nabastlit za jedno popoludnie aj na univerzali, ak treba; a za druhe popoludnie sa daju napisat zakladne rutiny na ARMa ci cokolvek ine.

wek