Konstrukcia DDS generatora z PE/2006 - pokracovanie

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Únor 3 15:34:04 CET 2012

>No tak tohle mi uz tak vyhodne neprijde - problem je v tom, ze ten maly
>levny MCU dela oddeleni (vrstvu). Poskytuje jasne definovane rozhrani.
>
>Pokud to nechas tak jak navrhujes tak az za rok AD zase vymysli nove
>cipy s jinym ovladanim budes muset vsechno predelat - myslim to rizeni.

Problem je, ze musis vymysliet protokol do tej medzivrstvy.

Tie rozdielne cipy od AD su rozdielne. Velmi. A ak budu nejake buduce cipy, znova budu velmi rozdielne. Dovod je jednoduchy - tieto cipy su ocividne vedlajsi produkt vyvoja pre nejake konkretne pouzitie.

A tak to dopadne tak, ze ten protokol nevymyslis tak, aby zachytil vsetky mozne buduce zmeny. T.j. nakoniec aj tak budes prerabat vsetko - aj medzivrstu, aj "hlavny" program vysokej urovne.

---

Nehovoriac o tom, ze ja to myslim stale ako evoluciu, t.j. len mierne vylepsovanie existujuceho navrhu, lebo jednoducho neverim v to, ze sa najdu ludia na revolucne novu vec.

>Koneckoncu by
>nebylo nic proti nicemu, aby se do toho MB ddsky zasunoval stejne jako
>vlastni DPS s DDS cipem - at si tam kazdej da co kdo chce - coz by me se
>docela libilo.

To je uz vlastne teraz, ze je to modulovite - a nevidim nejaku zasadnejsiu potrebu nejakeho MB.

Asi by to bolo treba zacat trocha kreslit.

wek