Konstrukcia DDS generatora z PE/2006 - pokracovanie

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Čtvrtek Únor 2 22:05:28 CET 2012

Ahoj,

2012/2/2 Jan Waclawek <konfera na efton.sk>:

> http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2011-April/393002.html
>
> Chcel by som sa vratit k tomuto vlaknu, a je to samozrejme otazka na Dana: mas chut sa tomu este venovat?
>
> Na ostatnych samozrejme je otazka, ci maju zaujem.
>
> Primarne ma zaujima upgrade samotnej DDSkovej dosky a nasledna stavba; ten zvysok mna osobne prilis nezaujima, ale samozrejme nejde (len) o moj osobny nazor.

Ospravedlnujem sa za netechnicku otazku, ale mozem sa spytat taku
trochu indiferentnu otazku. Ake pohnutky mas na stavbu tohto bastlu,
ze si sa rozhodol ho stavat? Ked sme to tu totiz rozoberali, zistili
sme, ze to ma nejake veci nedotiahnute, resp. riesene nie su prave
optimalnym sposobom (seriovy port a sw). Dakujem za odpoved.

A.