Konstrukcia DDS generatora z PE/2006 - pokracovanie

Jiří Vojtek konference na vojtek.biz
Pátek Únor 3 10:27:21 CET 2012

Zajem mam 1-2 ks
J.V.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Jan Waclawek
Sent: Thursday, February 02, 2012 11:43 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Konstrukcia DDS generatora z PE/2006 - pokracovanie

http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2011-April/393002.html

Chcel by som sa vratit k tomuto vlaknu, a je to samozrejme otazka na Dana:
mas chut sa tomu este venovat?

Na ostatnych samozrejme je otazka, ci maju zaujem.

Primarne ma zaujima upgrade samotnej DDSkovej dosky a nasledna stavba; ten
zvysok mna osobne prilis nezaujima, ale samozrejme nejde (len) o moj osobny
nazor.

Viem si este predstavit ze v ramci "vratenia nejakej hodnoty komunite" by
som sa podielal na navrhu novej riadiacej dosky (lepsie
zohnatelny/lacnejsi/popularnejsi jednocip + moznost ovladat priamo z PC bez
jednocipu); ale maximalne do stavu zakladneho rozchodenia, rozhodne nie do
nejakeho luxusneho stavu - nie zeby ma to nezaujimalo, ale nemam cas.

Mozeme pritom tlachat aj na temu AD9910/AD9912, riadenie nejakym ARMom alebo
nieco take, atd.; ale to mozno by bolo dobre zalozit nejake ine, paralelne
ale jasne oznacene vlakno. Ono su to vsetko velmi pekne a vzrusujuce veci,
ale bohuzial predpokladam ze na to nebudou lidi.

wek