[OT] Male rekuperacni jednotky pro vetrani

Pondělí Prosinec 24 11:16:40 CET 2012

Ja to teda nepocital, ale s takovym kompresorkem par set Wh, neco jako
lednice, by to myslim mohlo fungovat docela dobre (pokud je potreba i
trosku topit samozrejme). Ten odvlhcovac ma prikon asi 400Wh a kdyby se
oddelil proud zmrzleho vzduchu ven a ohrivaneho dovnitr, vetralo by to
myslim akorat a trosku i topilo.