OT nazev skladby

Pavel_t pavel_t na centrum.cz
Středa Prosinec 19 23:30:15 CET 2012

> Ale na druhou stranu mám na svých páscích i pár skladeb, které bych
> moc rád identifikoval, ale zatím vše selhává.

Nemas to i v elektronicke podobe? Vystavit to na chvilku na netu a mozna
se tu nekdo z nas chyti a neco pozname.

> I já jsem SHAZAM vyzkoušel verzi pro iPad na svém archivu :-) S
> bigbítem si poradí bez problémů, naopak s klasikou mu to moc nejde.
> Nepodařilo se mu rozeznat ani takové profláknuté věci jako árie
> Rusalky k Měsíci od Dvořáka, Triumfální pochod z Verdiho Aidy nebo
> sbor Židů z Verdiho Nabucca. Uspěl jsem jen s Ave Maria...

Ono je to jednoduche, kdo nejvice vyprodava stadiony a koncertni saly? V
onom zebricku bude vetsina kapel rockovych a metalovych. I ta zminena
Omega je schopna i dnes po 50ti letech naplnit stadion, Blue Effect, ac
z puvodni sestavy zustal jen Radim Hladik, tak ma navstevnost taky
slusnou. Pravda, playlisty nasich radii tomu neodpovidaji. Takze i se
speky v tomto zanru by nemel byt problem. Naproti tomu vazna hudba nema
takovou popularitu takze nizkou uspesnost lze ocekavat, ale ze to
nepoznalo ani ty skladby co jste uvedl me taky prekvapuje.

Pavel