OT nazev skladby

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Středa Prosinec 19 22:40:03 CET 2012

Dne 19.12.2012 22:20, Pavel Troller napsal(a):
> Zdravím,
> Ano, ano, psal jsem to sem, a mohu jen potvrdit, že za ten rok se to ještě
> zlepšilo... Úspěšnost je fakt dobrá. Testoval jsem to i na takových "špecích",
> jako např. etnické hudbě Austrálců (Didgeridoo a podobné nástroje) - mám
> pár CD a úspěšnost byla tak 80%, nebo jsem onehdy v čajovně slyšel Huun Huur
> Tu (z Tuvy) - s jejich alikvótním zpěvem - tipuji, že i tady to bude znát jen
> málo lidí, kteří se zajímají o alternativní techniky zpěvu, a bác, našlo to
> vše, píseň za písní. Mezi dalšími "speciály" byla Mari Boin, Vaartinaa
> [...]

I já jsem SHAZAM vyzkoušel verzi pro iPad na svém archivu :-) S bigbítem
si poradí bez problémů, naopak s klasikou mu to moc nejde. Nepodařilo se
mu rozeznat ani takové profláknuté věci jako árie Rusalky k Měsíci od
Dvořáka, Triumfální pochod z Verdiho Aidy nebo sbor Židů z Verdiho
Nabucca. Uspěl jsem jen s Ave Maria...

JF