Lidl - NiMH akumulatorky

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pátek Prosinec 14 19:29:42 CET 2012

Tak  4 ks accu jsem testoval na IPC-1 , nabijeni 500mA vybijeni 250mA
ukazuje to od 2140 do 2210mAh.
Koupene clanky uz byly nabite (1,29V ) a mely zhruba 1900mAh.

Mam tu uz 5 druhu techdle "LSD" clanku ( Sony  Cyclenergy, YUASA z DX,
Eneloop HR-3UTGA a Eneloop a starší Eneloop HR-UTG a ted Tronic energy
ECO- lidl)
Od kazde vezmu jeden clanek , nabiju a necham lezet tak do pristiho
podzimu a zmerim kapacitu, jsem zvedavy , jak to dopadne.