Předvánoční úklid

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Pondělí Prosinec 10 18:36:29 CET 2012

Dobrý den,

trochu jsem uklízel a nabízím zdarma, nebo pošlu kamkoliv za 120 Kč:

1) Telefonní ústředna Panasonic 616 EASA PHONE (8 vnějších linek, 32
pobočkových). Funkční (před cca 1.5 rokem).

2) Stolní telefon Alcatel, hlasitá, šňůrový, typ CE29362-A. Funkční.

3) Scanner Mustek 600P, funkční, s kabelem a zdrojem. Drivery pod Windows
pro něj nejsou už asi od Win 95. A teď se Tučňáci předveďte ! :-)

4) Jakýsi průtokoměr, čínský, neznačkový, impulsní. Původně zamýšlen pro
vinotéky.

5) Podivuhodný dělič: 8x totéž v jedné bedně: Vstup 5kV a 1kV, výstup
neznámý, zabalený, v plastové skříni vestavěný. Pěkné svorky. Tip na dárek
pro tchýni :-)

6) Generátor pulsů v pěkné Al skřínce, Al provedení, funkční. Nastavitelná
frekvence, střída, výstupní napětí, proud. Obrázek zde:

http://www.papouch.com/cz/website/mainmenu/zakazkove-aplikace/pwm-generator-
pro-testovani-ridici-jednotky/

7) Nedokončený podobný generátor s lepšími parametry, nefunkční, na
součástky. Velmi pěkný Al chladič, na 100W zesilovač akorát. Jeden ze členů
konference (podepisuje se PH :-) si jistě vzpomene a jeho oko nezůstane
suché. Moje taky ne, když spočítám kolik to stálo.

8) Zvukový MP3 modul FTDI Vmusic. Krásný dárek pro šikovného amatéra.
Přidáte procesor, displej a MP3 přehrávač je doma.

9) Malý kapesní dig. multimetr, rozměr cca 90x50x25mm, funkční. Nutno
vyměnit baterku.

Odpovědi prosím soukr. na pavel.poucha na papouch.com , ať nezatěžujeme
konféru, čímž této děkuji a omlouvám se za mírné zneužití, snad v mezích
zákona.

S pozdravem

ing. Pavel Poucha

jednatel