Lidl - NiMH akumulatorky

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pondělí Prosinec 10 19:52:38 CET 2012

Jo, neco jsem nakoupil, ted testuji....v IPC-1
Ano, hoodne veci je uz na Li-xx, ale pokud mate deti, tak v hrackach se
da utopit spousta tuzkovek. Blby je, kdyz pak hracka mesic stoji a po
zapnuti uz nema clanek naboj.
Uz kvuli tomu je "LSD" dobra koupe, vychazi to cca 22kc/clanek. Neboli
po 2-4 nabitich se zaplati.
JaKub