Kondenzatory KXG 220-330uF 160V nebo podobný?

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Úterý Prosinec 11 15:26:44 CET 2012

S ohledem na mé zkušenosti v této firmě datasheet existuje, je s
obtížemi dostupný, ale jen v Japonštině. Ano, pro běžného středoevropana
je to jako kdyby neexistoval.

Je jich něco pod 150 miliónů, tak si většinou vystačí samy.

ced