Re: Kondenzatory KXG 220-330uF 160V nebo podobný?

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Úterý Prosinec 11 11:47:07 CET 2012

Dobry den,

reagoval som na Vase stonanie nad cenou. Ked mate pocit, ze su drahe,
tak skuste napisat priamo do ecomu a poprosit o lepsiu cenu... Ine Vam
neporadim. Co sa tyka vyberu typov a datasheetov, tak treba zase
popytat predajcu. Z mojich skusenosti, je vyber len pre velkych oem
zakaznikov a ostatni sa musia uspokojit s tym, co ma ten ktory
konkretny predajca dlhodobo v ponuke. Myslim, ze baliacu jednotku Vam
zozenu zo vsetkeho, ale mensie mnozstvo len to, co vedu v katalogu.
Tak to proste je... V case krizy aj obchod optimalizuje a predava sa
iba to, co sa skutocne na 100% preda.

A.